NOTD: Funky

Een week geleden bedacht ik me dat ik nog heel veel lakken had die ik nog nooit gedragen had. Vandaar dat ik eens besloot om die ongebruikte lakken op te doen. De p2 lakken heb ik afgelopen zomer gekocht in Duitsland, dus het was wel de hoogste tijd om ze eens te gaan dragen.
Funky is een blauwe creme nagellak. Deze is net als Groovy heel erg dekkend. Ik had bij deze lak wel wat meer problemen om zonder gaten het aan te brengen. Ik heb voor het gemak dan ook maar overal 2 lagen aangebracht. Als je het voorzichtig aanbrengt kan het lakje ook in één laagje dekken. Het aanbrengen ging prima. Ik heb wel een laagje inm topcoat over de lak aangebracht. Vandaar dat de lak misschien iets meer glanst dan hij zelf zou doen.
Helaas is p2 niet in Nederland te koop. De lakken zijn goedkoop en er zijn mooie kleurtjes beschikbaar. Als je ze tegen komt, zou ik er zeker wat meenemen!

14 thoughts on “NOTD: Funky

  1. mooi kleurtje. heb zelf alleen nog de crackle lakken van P2 maar volgende keer als ik weer in Duitsland ben ga ik zeker voor een van de kleuren.

Geef een reactie

