Weekly nail art #9

 

Een paar dagen geleden liet ik al een swatch zien van Groovy. Ik had weer eens zin om Konad te gebruiken, dus pakte ik m’n Konad spullen erbij. Vaak kies ik ervoor om full nail designs te gebruiken. Hier had ik echter geen zin in. Ik ging door m’n image plates en kwam al snel uit op image plate m37.
Met een witte stempellak stempelde ik bovenstaande figuur op m’n nagels. Door de combinatie van kleuren en figuur doet het me echt denken aan de lente. Momenteel ligt er sneeuw, dus misschien is dit niet de beste nail art voor dit moment. Ik vond hem in ieder geval erg leuk en heb hem met plezier gedragen.

13 thoughts on “Weekly nail art #9

Geef een reactie

