NOTD; Flormar 394

Toen ik dit lakje afgelopen zomer in Duitsland spotte, was het liefde op het eerste gezicht.
Bruin en holografisch, een betere combinatie kan ik mij haast niet voorstellen!

Flormar is voor mij een totaal onbekend merk, ik kocht dit lakje bij de Douglas in Duitsland. Geen idee of deze lakken ook in Nederland verkocht worden.
Ik had nog geen enkel lakje van dit merk in mijn bezit, en voor slechts €1,95 rekende ik dit lakje af.
Klein nadeel is dat Flormar haar lakken geen namen maar nummers geeft. Persoonlijk vind ik dat altijd erg jammer omdat een naam zoveel beter blijft hangen dan een nummer.

Eenmaal eerder wilde ik dit lakje dragen. Na een laagje kwam ik tot de conclusie dat ik teveel laagjes nodig zou hebben voor een complete dekking. Helaas had ik op dat moment de tijd er niet voor.
Eerder deze week droeg ik een bruine creme lak, om deze kleur wat op te vrolijken besloot ik flormar 394 er over heen te lakken.
Perfect als je het mij vraagt, zo is het probleem van meerdere lagen tot een compleet dekkende lak direct opgelost.

Het flesje van flormar heeft een vrij smalle dop, wat erg gemakkelijk in de hand ligt tijdens het lakken.
Het kwastje is gemiddeld, je zou het kunnen vergelijken met een kwastje van China Glaze.

16 thoughts on “NOTD; Flormar 394

  1. Mooie kleur! ik weet niet precies waar flomar vandaan komt, maar ik kom het ook in Nederland af en toe tegen, Met een beetje geluk jij ook 😉

  2. Wauw, mooi! Jammer dat ‘ie niet goed dekt en dat je nog een basislak nodig hebt voor eronder, maar eigenlijk is dat geen probleem. Ziet er goed uit!

  3. Flormar word ook in Nederland verkocht, ik heb er voor gewerkt als visagiste en make-up adviseuse. In Heerlen en Amsterdam word het sowieso verkocht, ik weet niet waar nog. Ze hebben hele fijne poeders en blushes en bronzers. Ook de foundations mogen er zijn! Qua oogschaduws hebben ze veel soorten, matte, baked, en shimmery, die matte kleuren zijn echt prachtig! En ze zijn heel goedkoop, 4 producten voor 20 euro 🙂

Geef een reactie

