Shoplog 26-01: Primark, Action etc

Een keer in de zoveel tijd vind ik het leuk om naar de Primark te gaan. De laatste keer was al zolang geleden dat Carola en ik besloten dat het weer eens tijd was om te gaan. In Zaandam is sinds een tijdje een Primark te vinden. Het leek ons leuk om deze nieuwe Primark te bezoeken. Het is een geslaagd dagje geworden met heel wat aankoopjes. Ach ja, één keer in de zoveel tijd moet je gewoon even shoppen.

Allereerst de Primark aankopen. Ik vond de winkel er mooi uit zien. Hij was groot en de drukte viel erg mee! Ik kocht een t-shirt met een kat erop (€3), een armbandje (€3) en een geurkaars (€1,50). Voor de rest zag ik ook nog een lekker dikke legging (€4) en normale zwarte sokken (€3). De lange elastieken (€1,50) vind ik wel handig om m’n haar naar achter te houden als ik huiswerk aan het maken ben. Als laatst zagen we ook nog make up doekjes liggen (€1,50). Ik ben erg benieuwd of deze beter zijn dan de witte versie.

Ook had ik nog een nieuwe tas nodig (ahum). Ik wilde graag een tas die niet te klein is maar ook niet te groot. In het begin zag ik deze tas hangen en heb ik hem meteen in m’n mandje gegooit. Dit is echt de perfecte middel maat voor mij en hij kostte €12.

Over deze blouse heb ik een tijdje getwijfeld. Uiteindelijk vond ik hem toch erg leuk en ik heb nog niks wat erop lijkt. De afwerking ziet er ook prima uit (€13).

Ik wil graag wat meer rokjes gaan dragen, vandaar dat ik twee rokjes heb gekocht. De zwarte komt bij de h&m vandaan (€5) en de gestreepte bij de action (€2,59). Bij de action gingen we ook even langs het parfum. Sexplosion vond ik toch wel erg lekker ruiken, dus besloot ik hem mee te nemen (€1,59). De nagellak remover pads lijken me erg handig voor mee op vakantie (€0,95). Het korte leven van Bree Tanner kon ik gewoon niet laten liggen voor deze prijs (€0,85). Ook gingen we nog even langs de Body shop. Daar kon ik de verleiding van deze body butter niet weerstaan (€5). Ik krijg m’n body butters echt nooit op vrees ik. Door de filmpjes van Mascha was ik erg benieuwd geworden naar kokosvet, ik vond een potje bij de Tuinen (€3,20).

Als laatst wilde ik heel graag nieuwe laarzen hebben. Het liefst zwart, maar die kan je natuurlijk nooit vinden als je ze nodig hebt. Ik koos voor deze grijze enkellaarsjes en betaalde er €24,95 voor.

Nu ik het zo allemaal terug zie, is het toch een behoorlijke hoeveelheid geworden. Het is maar goed dat ik niet elke dag ga shoppen.

20 thoughts on “Shoplog 26-01: Primark, Action etc

  1. Je hebt echt leuke dingen gekocht! Sexplosion van de Action heb ik ook! Die is echt heerlijk! Ik wou dat hier een Primark in de buurt zat!

  2. Leuke aankopen zeg! Dat t-shirt vind ik er leuk uit zien! Ben zelf nog nooit bij de primarkt geweest maar ik begrijp al dat als ik ga shoppen dat ik flink wat geld op zak moet hebben! 🙂

  3. Pingback: Shoplog 26-01; Primark, Sting, Action | a1001addictions

Geef een reactie

