NOTD; P2 – Soulful

Eerder deze week liet Tamara jullie ook al een lakje van P2 zien, dat zette mij aan het denken.
Ook ik kocht in Duitsland een aantal lakjes van P2, welke ik tot vandaag nog niet had gedragen en eerlijk gezegd alweer vergeten was.

Ik heb een zwak voor bruine lakjes en deze vind je dan ook geregeld terug in mijn stash. Van deze lak, welke de naam soulful kreeg, weet ik eerlijk gezegd niet of ik ‘m wel zo heel mooi vind nu ik ‘m zo op mijn nagels zie.
Ik moest even wennen aan het kwastje van P2, deze is wat aan de brede kant maar lakt niet heel vervelend.
De substantie van de lak is iets dikker dan bijvoorbeeld de lakken van catrice of china glaze.
Wel dekt deze lak volledig in twee laagjes, het zou ook kunnen in een laagje maar ik geef de voorkeur aan dunnere laagjes.

 

13 thoughts on “NOTD; P2 – Soulful

  1. de kleur is echt super mooi! ik hou van dit soort kleurtjes en ik schaam me gewoon dat ik zelf nog geen bruin kleurtje heb πŸ˜›

Geef een reactie

