h&m wishlist

Eens in de zoveel tijd moet ik gewoon iets nieuws kopen. Al m’n kleding staat me dan tegen. Wat ook niet echt helpt is de hoeveelheid boekjes ik krijg. Laatst kreeg ik een nieuwe gids van de h&m. Ik kon het dan ook niet weerstaan om even te gaan kijken. Al gauw zag ik zulke leuke dingen dat ik maar een wishlist heb gemaakt. Misschien dat ik binnenkort dan even langs de h&m kan gaan.

1. blazer €24,95 | 2. rok €4,95 | 3. top €9,95 | 4. jack €39,95 | 5. vest €24,95 | 6. tas €29,95 | 7. €39,95 | 8. €4,95

Pas nadat de lijst af was, merkte ik dat ik nogal van zwart en bruine kleding houd. Eigenlijk draag ik vrij weinig kleur, vandaar dat mijn wishlist ook alleen bestaat uit zwarte en bruine dingen. Ik heb dringend een nieuwe jas nodig en een tas wil ik ook nog heel graag hebben. Eentje die niet te groot is, maar ook niet te klein. Nu ik deze lijst heb samengesteld heb ik echt heel erg zin gekregen om te gaan shoppen. Ik voorspel alvast dat ik binnenkort een aantal dingen van mijn wishlist kan afstrepen.

9 thoughts on “h&m wishlist

  1. Wat grappig, ik heb gister een uurtje op de H&M webshop rondgezworven en precies een aantal van deze mooie items heb ik in mijn winkelmandje gestopt. Uiteindelijk toch maar niet genomen, maar vooral het leren jasje en de schoenen zijn echt gorgeous!

  2. Het shirtje en het jasje zijn echt heel erg mooi.
    Hmm.. ik had me éigenlijk voorgenomen om niks te bestellen voorlopig.. 😛

Geef een reactie

