Wet n Wild palette; Walking on Eggshells

Soms vind ik het zo ontzettend jammer dat ik in Nederland woon. Er zijn echt ontzettend veel budget merken welke hier helaas niet in de winkels verkrijgbaar zijn. Gelukkig heeft er iemand het internet uitgevonden, zodat het ook voor ons mogelijk is om producten uit het buitenland aan onze stash toe te kunnen voegen.

Afgelopen zomer kregen Tamara en ik de kans om wat dingetjes vanuit Amerika over te laten komen, ik had mij toen voorgenomen om aan de slag te gaan met oogschaduw. Vandaar dat ik dit oogschaduw trio van Wet n Wild bestelde. Om heel eerlijk te zijn was ik dit trio alweer vergeten, maar vandaag is het tijd om ‘m met jullie te delen.


De oogschaduw komt in een rechthoekige verpakking met doorzichtige deksel. Ontzettend fijn, zo zie je direct welke kleuren dit palette bevat.
Een groot pluspunt vond ik dat de verpakking een zogenaamde safety seal bevat, zo weet je zeker dat jij de eerste persoon bent die dit oogschaduw palette gebruikt.
Op de achterkant van de verpakking staat aangegeven waar je welke oogschaduw kunt aanbrengen om zo de perfecte look te creëren

In de oogschaduw kleuren zelf staat ook duidelijk aangegeven welke kleur waar aangebracht dient te worden.
Bij dit oogschaduw palette zat een kwastje en een spons applicator. De spons applicator en het kwastje zijn wat aan de kleine kant, hierdoor geef ik toch de voorkeur aan mijn eigen oogschaduw kwasten.


De pigmentatie van dit trio heeft mij ontzettend verrast! Met slechts 1 veeg geeft de kleur al voldoende pigment af.
Zelfs zonder oogschaduw basis is de pigmentatie geweldig. Ik kan niet zeggen dat het pigment beter wordt bij gebruik van een oogschaduw basis, wel blijft de oogschaduw beter zitten.
De oogschaduw zelf is erg fijn in gebruik, zeker niet te poederig waardoor je geen last hebt van fall out.

Wet n Wild heeft 12 verschillende trio’s in haar collectie, helaas is dit merk niet verkrijgbaar in Nederland.

7 thoughts on “Wet n Wild palette; Walking on Eggshells

  1. Wat een mooie palette! Ik heb ook mijn eerste Wet ’n Wild palette sinds kort en ik ben ook gek op de oogschaduw, ze geven inderdaad heel veel kleur af!

  2. Mooie kleuren en vet goede pigmentatie. Dit merk moet gewoon in nederland worden verkocht, dan zou ik het hele assortiment kopen haha (:

Geef een reactie

