Notd: P2 – Groovy

In de zomer zijn Carola en ik naar Duitsland geweest. Daar hadden we een aantal lakjes gekocht van p2. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik pas een week geleden het eerste lakje hiervan heb gebruikt. Ze hebben gewoon een half jaar onaangeraakt in m’n stash gestaan.

Als liefhebber van groene nagellak kon ik Groovy natuurlijk niet laten staan. Dit lakje dekt echt heel erg goed. Als je een beetje voorzichtig lakt, dekt het al met 1 laagje. Aangezien ik op sommige nagels kale plekken had, heb ik nog een tweede laagje erover gedaan.
Het kwastje vind ik vergelijkbaar met die van Catrice. Niet heel erg dun, maar ook niet extreem groot. Het lakken ermee gaat prima. De substantie van de lak vind ik ook prettig om mee te lakken.
Het meest ben ik tevreden over de houdbaarheid van de lak. Ik heb deze kleur gewoon 7 volle dagen gedragen en ik had alleen een beetje tipwear. Ik had er wel een laagje inm topcoat overheen, maar alsnog is het bijna een unicum dat een lak zo goed blijft zitten. Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over.

15 thoughts on “Notd: P2 – Groovy

  1. Pingback: Weekly nail art #9 | a1001addictions

Geef een reactie

