Weekly nailart #8

Tijdens de 30 day nailchallenge hebben we een maand lang ontzettend veel nailarts gemaakt. Een van de opdrachten uit deze challenge was een nailart geinspireerd op een tutorial. Afgelopen week was ik wat aan het rondsurfen op het internet en kwam wat nailart tutorials tegen. Ontzettend leuk om te zien, ik was direct enthousiast en haalde mijn nailart spulletjes tevoorschijn.

Ik kwam op het youtube kanaal van IHaveACupcake deze tutorial tegen, ik vond hem zo ontzettend leuk dat ik deze zelf besloot na te maken.

De rode basis kleur is een lakje uit de collectie van Catrice, Caught on the Red Carpet, deze zal binnenkort uit de collectie verdwijnen. Over de rode lak gebruikte ik Fairy Dust van China Glaze, mijn favoriete gitter topcoat.
De witte kleur op de ringvinger is lavender breeze en de gouden stippen zijn gemaakt met Jingle Bell.
De fimo appeltjes had ik al in mijn bezit.

Het kanaal van IHaveACupcake is echt onzettend leuk, ik raad jullie zeker aan om de geweldige nailarts eens te bekijken.

15 thoughts on “Weekly nailart #8

Geef een reactie

