Parfum: The body shop – white musk libertine

Parfum is iets wat ik eigenlijk bijna nooit koop. Ik gebruik het wel elke dag, maar het lijkt maar niet op te gaan. Ook vind ik het zonde om hele dure parfums te kopen. Vandaar dat ik maar 2 parfums heb. De Bodyshop heeft een heel bekend geurtje, namelijk de white musk. Ik denk dat iedereen deze geur wel kent. Op dit moment is er een limited edition variant op de white musk geur. Toen ik dit luchtje in de winkel rook was ik verkocht. Ik moest en zou deze hebben. Vandaar dat ik een paar minuten later buiten stond met een tasje in m’n handen.

Wat zegt de Bodyshop over White musk libertine:

White Musk Libertine is een sensueel, bloemig muskusparfum en een moderne variant op onze klassieke White Musk®. Dit sensuele parfum heeft een basis van mysterieuze, dierproefvrije muskus met de zoete geur van Turks fruit, orchidee en slagroom.

Ik heb de eau de toilette variant in 30 ml, dit kostte mij € 17,50. Ik ben zelf meer fan van eau de toilette. Eau de parfum vind ik meestal al snel te zwaar worden. Terwijl eau de toilette het luchtig houd. Over deze eau de toilette ben ik zeer tevreden. De geur blijft goed hangen. De hele dag ruik ik naar dit lekkere luchtje. White musk libertine is een stuk minder zwaar dan de white musk. Het parfum is zoet en speels. Het bloemige van de orchidee is goed te onderscheiden in dit luchtje.
Het flesje vind ik ook erg mooi. Het is namelijk mat en er zit een kleurverloop in. De onderkant is namelijk roze. Dit is echt een perfect luchtje voor vrouwen die white musk zelf net iets te zwaar vinden.

6 thoughts on “Parfum: The body shop – white musk libertine

  1. ik had er een testertje van, van de parfum dan. vond hem zelf niet zo lekker iets té. Maar misschen dat ik deze au de toilette wel lekker zou vinden..

Geef een reactie

