Nailart inspiratie #3

Zondag is voor mij een dag waarop ik het heerlijk vind om lekker rustig aan te doen. De hele dag door te brengen in een comfortabele joggingbroek, binnen te blijven en wat rond te surfen op het wereld wijde web.
Ik kan uren blogposts lezen en rond kijken op weheartit, vandaar dat het vandaag weer eens tijd werd voor een nailart inspiratie artikel.

Erg simpel, maar door het matte effect toch erg leuk.

Roze! Dit nagellak merk is mij overigens geheel onbekend.

In een woord; Geweldig!

Is ie niet ontzettend schattig?

Deze heb ik al ontzettend vaak voorbij zien komen, maar ik blijf m erg leuk vinden.

Wat een geweldige basis kleur!

Ook deze vind ik erg mooi gemaakt.

Dit was het weer voor deze keer. Ik zou soms willen dat ik een wat vastere hand had, zodat ik deze prachtige nailart creaties zelf zou kunnen maken.

Wat is jullie favoriet?

13 thoughts on “Nailart inspiratie #3

Geef een reactie

