Midnight Mission met een twist

Afgelopen week had ik weer eens Midnight Mission van China glaze op. Dit is een prachtig donker blauwe lak met zilveren glitters erin. Vervolgens pakte ik wat stripers erbij om een nail art uit te proberen. Uiteindelijk is het een hele simpele nail art geworden, maar ik vind hem toch erg leuk. Ideaal als je niet zoveel tijd hebt. De foto’s wilde niet zo goed lukken, ik denk doordat één van de stripers alleen glitters bevat.

Door de zilvere glitters in het lakje zelf bedacht ik me dat een zilver glitter striper misschien wel leuk was om te gebruiken. Ik pakte m’n striper van Essence erbij en trok willekeurig wat streepjes. Aangezien dit iets minder goed zichtbaar was dan ik dacht besloot ik om er nog een lijntje naast te trekken met een witte striper. Ik vind het zelf best lastig om een recht lijntje te zetten met een striper. Vooral op m’n pink vind ik hem eigenlijk iets te dik. Misschien moet ik toch maar wat vaker gaan oefenen.

10 thoughts on “Midnight Mission met een twist

Geef een reactie

