Candyonline.nl haul

Soms begrijp ik niet zo goed waarom bepaalde producten in Nederland ineens niet meer te verkrijgen zijn. Vaak duurt het bij mij dan ook een tijdje voordat ik door heb dat een product niet meer verkrijgbaar is, laat het dan net dat geen zijn waar ik op dat moment ontzettend veel zin in heb.

Herkennen jullie je in deze situatie? In mijn shoplog van Düsseldorf konden jullie al zien dat ik een fles cola vanille had weten te bemachtigen. Helaas was deze fles al heel snel leeg en om nu elke keer op en neer naar Duitsland te rijden is ook de oplossing niet.

Een vriend van mij tipte mij op deze webshop, de volgende dag ben ik direct rond gaan kijken in de webshop. Ik stuurde Tamara een berichtje, zij attendeerde me op dit artikel van teske.
Zoveel onbekend lekkers wilden wij ook wel proberen, we keken wat rond in de webshop en gooiden ons mandje goed vol.

De volgende dag om 10:00 uur stopte er al een post nl busje voor de deur, welke een goed gevulde doos aan mij overhandigde. De belofte “vandaag voor 16:30 besteld is de volgende werkdag in huis” klopt dus.
De producten in de doos waren ook goed verpakt, er zat voldoende plastic omheen om te voorkomen dat de producten tijdens transport zouden breken of open gaan.

Het leuke aan deze webshop is dat ze voornamelijk eten en drinken verkopen wat hier in Nederland niet of nauwelijks verkrijgbaar is.
De verzendkosten voor pakketjes binnen Nederland bedragen €5,95, vanaf €35,- zijn deze gratis. Toch is €35,- best een groot bedrag voor gratis verzending. Dit is toch een klein nadeel, verder ben ik prima te spreken over de service van deze webshop.

Ik weet dan ook zeker dat ik hier in de toekomst waarschijnlijk nog wel meer zal gaan bestellen, zeker als ik op deze manier aan mijn geliefde vanille cola kan komen.

10 thoughts on “Candyonline.nl haul

  1. Oehh, goede tip! Wat zijn die onion rings van de burger king? Chips? Of om te frituren net als de onion rings die ze bij de BK verkopen? Daar ben ik namelijk gek op!!

Geef een reactie

