NOTD; Blue Year’s Eve

Alweer eventjes geleden kreeg ik van Tamara zomaar drie lakjes van China Glaze kado.
Tamara kent mijn liefde voor nagellak en mijn stash onderhand aardig goed en wist dat ik een zwak heb voor blauwe lakjes.
Zonder dat zij wist dat dit lakje op mijn wishlist stond, bestelde zij Blue Year’s Eve voor mij.

Wat ben ik ontzettend blij met deze prachtige lak, ik wilde deze lak het liefst zo snel mogelijk met jullie delen. Maar helaas, steeds was het niet zonnig genoeg, tot eergisteren.
Blue Year’s Eve bevat enorm veel minuscule blauwe glitters, en doet me enorm denken aan Ruby Pumps. Zien jullie hoe mooi de glitters uitkomen in de zon?
Deze prachtige blauwe lak komt uit de kerst collectie van China Glaze, dekt volledig in twee laagjes en de droogtijd is zoals we gewend zijn van China Glaze.

11 thoughts on “NOTD; Blue Year’s Eve

  1. Wauw, prachtige kleur inderdaad! Ik snap wel dat het lastig was om deze goed op de foto te krijgen, dat is heel vaak zo met van die mooie glitterige lakjes.

  2. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

