NOTD: Excuse moi!

De laatste tijd ben ik echt verslaafd aan glitter nagellak. De afgelopen maand heb ik echt alleen maar glitters gedragen. Vooral nu ik de folie methode heb ontdekt, draag ik het vaak. Het verwijderen van de nagellak gaat hiermee echt veel gemakkelijker!
Deze lak komt uit de Muppets collectie van Opi en heet Excuse moi! Het is een lak die helemaal bestaat uit glitters. Er zijn fijne roze glitters en wat grotere gekleurde glitters. Van deze lak verwachte ik eigenlijk niet dat hij compleet zou dekken. Tot mijn verbazing had ik slecht 2 laagjes nodig om dit effect te bereiken! Voor een glitter nagellak is dat heel erg goed. Het aanbrengen ging ook prima.
Er is echter wel één minpuntje. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan de lak zelf, maar ik kreeg al na 1,5 dag chips. Hele stukjes braken er gewoon vanaf. Ik heb een topcoat gebruikt, maar dat mocht niet baten. Ik heb ook nog een groen lakje uit de Muppets collectie en deze blijft veel beter zitten. Toch vind ik het een super mooi kleurtje en heb ik het met plezier gedragen.

Deze lak heb ik op Transdesign gekocht voor $6,80.

13 thoughts on “NOTD: Excuse moi!

  1. Mooi is hij he!!
    Bij mij chipt hij ook al na één dag 😦
    Terwijl ik vrij sterke nagels heb en dezelfde top en basecoat gebruik als normaal..

  2. Deze is zo mooi! Eigenlijk wilde ik deze ook heel graag, haha. Maar ik heb uiteindelijk toch even op mijn centen moeten letten, helaas.

Geef een reactie

