The body shop haul

The body shop is een winkel waar ik al langere tijd nieuwsgierig naar was. Ik hoorde er zoveel goede verhalen over. Helaas is de winkel aan de prijzige kant. Vandaar dat ik nog niet eerder iets bij de Body shop gekocht had. Gelukkig voor mij heeft de Body shop een geweldige sale na de kerst en daar heb ik mijn slag goed kunnen slaan. Op de ochtend dat ik bestelde was er ook nog extra early bird korting van 20 %, dat komt altijd van pas.
De body butters zijn denk ik het product waar iedereen het meest enthousiast over is. Ik wilde niet achter blijven en besloot daarom twee body butters te kopen. Ik kocht Strawberry en Coconut, allebei de XL versie van 300 ml. De body butters waren afgeprijst naar €14, waar dus nog 20 % vanaf ging. Ik heb Strawberry open gemaakt en hij ruikt echt goddelijk!
Carola had eerder al de Cranberry joy douche gel gekocht. Ik kon me nog goed herinneren hoe lekker deze rook en plaatste deze ook in m’n mandje. De douchegel was afgeprijst naar €5. Als laatst zag ik nog de Strawberry douche gel van 750 ml afgeprijst naar €5. Voor zo’n mooi prijsje kon ik deze echt niet laten staan. Ik vrees dat ik nu voor de rest van m’n leven genoeg douche gel zal hebben.

Sale kan ik bijna niet weerstaan. Heb jij nog wat in de sale gekocht?

10 thoughts on “The body shop haul

  1. Heb zelf dit keer niks gekocht omdat ik al een stel producten heb liggen van The body shop die eerst op moeten 😛 Maar oh wat hou ik van sales! En deze producten zijn zelf echt heerlijk!

Geef een reactie

