NOTD; Kiko nr 303

Alweer een flinke tijd geleden maakte ik samen met Tamara een shop trip naar Duitsland, waar wij de kiko plunderden.

Ik hoef jullie niet meer te vertellen dat ik een liefde heb voor bruin tinten wat bertreft nagellak. Het was dan ook niet meer dan logisch dat dit lakje al vrij snel in mijn winkelmandje belandde.
Inmiddels is mijn nagellak stash flink in hoeveelheid toegenomen, waardoor ik soms vergeet welke prachtige lakjes ik in mijn bezit heb.
Zo ook met dit lakje, welke nummer 303 toegewezen kreeg. Misschien speelt dit ook wel een rol bij het vergeten, namen zijn nou eenmaal makkelijker te onthouden.

Deze feestelijke nagellak, want dat is het zeker, bevat gouden en zilveren glitters.
Aanvankelijk dacht ik dat deze lak vrij sheer zou zijn, en was ik bang dat ik al gauw zo’n vier laagjes nodig zou hebben voor een volledige dekking.
Na twee laagjes dekt deze lak echter volledig en ook de droogtijd is dik in orde, met een goede topcoat blijft deze lak zeker enkele dagen op je nagels zitten zonder te chippen.

8 thoughts on “NOTD; Kiko nr 303

Geef een reactie

