Tip: Nagellak verdunner

Als nagellak verslaafde heb ik een redelijk aantal potjes. Een voordeel hiervan is dat ik veel kleuren heb om uit te kiezen, een nadeel hiervan is dat ik sommige potjes heel weinig heb gebruikt. Nagellak gaat heel erg lang mee. Alleen na verloop van tijd wordt het erg dik en stroperig. Het wordt dan een worsteling om de lak netjes op je nagels te krijgen en na verloop van tijd kan je het potje zelfs weg gooien. Sommige lakken zijn bij aankoop al stroperig. Aangezien ik het zonde vind om de lak weg te gooien, ging ik op zoek naar een andere oplossing. Uiteindelijk vond ik nagellak verdunner.
Ik heb de Orly nagellak verdunner gekocht op ebay bij deze verkoper voor $7 inclusief

verzending. Het is een flesje van 60 ml. Aangezien je elke keer maar een paar druppels nodig hebt, zal deze fles erg lang mee gaan. Deze nagellak verdunner heeft een handig tuitje, waardoor het makkelijk is om te doseren. Dit is erg handig aangezien je niet teveel verdunner in je nagellak wil.
Dus hoe werkt het nou? Het is heel erg simpel. Je pakt de nagellak die stroperig is geworden, draait de dop ervan af. Druppelt een paar druppels nagellak verdunner erin. De hoeveelheid hangt er vanaf hoe stroperig de lak is. Ik raad aan om te beginnen met één of twee druppels, je kan er altijd nog meer bij doen als het alsnog te dik is. Daarna rol je het potje nagellak tussen je handen, zodat de verdunner mengt met de nagellak. Et voila, een lak met de perfecte substantie.
Ik vind dit product echt heel erg handig. Nu hoef ik nooit meer een potje nagellak weg te gooien omdat hij uitgedroogd is. Er zijn vele merken nagellak die een verdunner te koop hebben. Helaas wordt dit (volgens mij) niet verkocht in een Nederlandse winkel.

.
9 thoughts on “Tip: Nagellak verdunner

Geef een reactie

