Weekly nailart #6

Ik ben dol op full nail designs, en heb dan ook vele imageplates met full nail designs in mijn bezit.
Toch vind ik het soms wat te makkelijk om voor een kleur lak, met daarover heen een full nail design te gaan.
Af en toe wil ik dan wel eens wat anders en zo ook deze keer. Ik besloot eerst mijn nagels geheel wit te lakken met lavender breeze van catrice. Vervolgens gebruikte ik de plakband techniek om de helft van mijn nagels te voorzien van een laagje sugar high.
Al is de lente nog ver te zoeken, ik vond het tijd voor lente op mijn nagels en koos een afbeelding met bloemen en vlinders van big image plate c.

10 thoughts on “Weekly nailart #6

  1. Ziet er echt leuk uit šŸ™‚
    Over die plakbandtechniek: Gebruik jij dan al topcoat (en zo ja, welke?) over lavender breeze? Of doe je dat pas als je sugar high erover heen hebt gelakt? Ik heb namelijk zelf ook zoiets geprobeerd, met Jade is the new black eerst gelakt over heel mijn nagel. En daarna dating a royal(beide OPI) vanaf een halve cm van mijn nagelriem de rest van mijn nagel. Had topcoat gebruikt (INM out the door) maar trok er de helft van dating a royal alweer af met de plakband šŸ˜¦
    Tips?

Geef een reactie

