NOTD; Night owl

De feestdagen zijn voorbij, laat de lente/zomer maar komen! Wat mij betreft kan de tijd niet snel genoeg gaan. Ik wacht met smart op de eerste zonnige lente dagen, zodat het foto’s maken ook weer wat gemakkelijker gaat en de kwaliteit hiervan aanzienlijk verbeterd.
Momenteel is het al dagen grijs, regen- en stormachtig en dat is helaas terug te zien in de kwaliteit van de foto’s.

Genoeg geklaagd, ik heb vandaag een prachtig lakje van Orly voor jullie.
Mijn allereerste Orly lakje welteverstaan. Ik was direct verliefd toen ik swatches van deze lak zag. Ik heb dan ook een zwak voor lakken met een bruintint, het is gewoon mijn favoriete herfst/winter kleur.

Night owl van Orly is een lichte beige lak en bevat zilveren shimmer, voor mij is deze lak haast nude en daarom direct geschikt voor bijna alle gelegenheden.
Ik was nog niet bekend met de lakken van Orly en was dan ook verrast door de grote van het flesje. Deze lak bevat namelijk 18 ml, ter vergelijking; catrice lakken bevatten 10 ml. en china glaze lakken 14 ml.
In tegenstelling tot het flesje is het kwastje juist vrij smal, hierdoor kun je wel heel precies lakken. De dop is vrij lang en ligt goed in de hand.

Over de houdbaarheid van deze lak ben ik ook goed te spreken, na een dag werken zit deze lak nog perfect op mijn nagels.

20 thoughts on “NOTD; Night owl

Geef een reactie

