NOTD: Kiko nr 300

Kiko vind ik echt een prachtig merk. Helaas wordt het niet in Nederland verkocht. Een tijd geleden hebben Carola en ik een tripje gemaakt naar Duitsland. Na wat gezoek zijn we uit eindelijk terecht gekomen bij de Kiko. Het was echt een prachtige winkel. Dit lakje belandde al vrij snel in m’n mandje.
Een minpuntje van Kiko vind ik dat ze hun nagellak nummeren. Namen zijn veel makkelijker te onthouden. Dit is nummer 300. Het is een blauw lakje. In het flesje leek het een beetje duochrome, maar op de nagel is daar niks van te merken. De lak heeft een lichte shimmer erin en lijkt wel een metallic finish te hebben. Met twee laagjes is dit lakje compleet dekkend. De houdbaarheid vind ik ook prima.
Misschien is het maar goed dat er geen Kiko in Nederland is, anders had ik de hele winkel waarschijnlijk al geplunderd.

13 thoughts on “NOTD: Kiko nr 300

Geef een reactie

