Raspberry ripple bath & showergel

Langzaam aan begin ik steeds meer een liefde te ontwikkelen voor the body shop, en dan met name voor de fruitige douche gels.
Afgelopen september kreeg ik voor mijn verjaardag de raspberry ripple bath & showergel kado, sindsdien is dit een van mijn nieuwe verslavingen.

Wat zegt the body shop over raspberry ripple bath & showergel?

Een schoonheids klassieker keert terug. Deze zeepvrije bad en douche gel maakt de huid schoon en omhult haar met de zoete geur van framboos.

Deze bath & showergel komt in een flacon van 250 ml. Achterop staat duidelijk vermeld dat de verpakking nogal speciaal is, deze is namelijk gemaakt van 100% gerecycled plastic
Op de achterkant van de flacon staan de houdbaarheidsdatum en ingredienten vermeld.
Tevens vermeld de verpakking mij dat dit product niet op dieren getest is en geschikt is voor ieder huidtype.

De raspberry ripple bath & showergel maakt deel uit van de zogenaamde originals lijn. Deze producten waren vroeger behoorlijk populair en the body shop heeft ze daarom opnieuw uitgebracht.
In de Nederlandse webshop van the body shop kon ik deze bath en showergel echter niet terug vinden, dus of dit een tijdelijke lijn is kan ik jullie helaas niet vertellen.

Raspberry ripple heeft een heerlijk frisse zoete geur, welke mij haast direct het water in de mond deed lopen. Wanneer je van zoet houdt is dit zeker een aanrader!
In combinatie met een shower puff schuimt deze bath & showergel rijkelijk, ondanks dat dit product geen zeepvrij is.
Tijdens het douchen vult de badkamer zich met de zoete fruitige geur van frambozen en ook na het douchen is deze geur nog aanwezig op de huid.
Ik ben absoluut fan van deze showergel en kan hier dan ook uren aan snuffelen. Het is haast jammer dat ik jullie de geur niet kan laten ruiken, maar wanneer je je eens in een filiaal van the body shop bevind raad ik je zeker aan om hier even aan te ruiken. Hopelijk zijn jullie dan net zo enthousiast als dat ik ben!

Voor 250 ml raspberry ripple bath & showergel betaal je €6,-. Helaas is dit product niet verkrijgbaar in de online shop van the body shop.

9 thoughts on “Raspberry ripple bath & showergel

Geef een reactie

