Lush haul 26-12

Lush uk heeft op tweede kerstdag altijd een sale. Aangezien Carola en ik zo’n fan zijn van Lush besloten we een bestelling te plaatsen. De kerst collectie vonden we echt geweldig en we wilden graag een aantal producten daarvan bestellen. Op tweede kerstdag moest ik ’s ochtends werken en het plan was dan ook dat ik voor mijn werk even de bestelling zou plaatsen. Met pijn en moeite duurde het een uur voordat ik de bestelling eindelijk had afgerond. Ik denk dat meerdere mensen bedacht hadden dat ze er vroeg bij moesten zijn. De site was verschrikkelijk langzaam en er waren al een hoop dingen uitverkocht. Vandaar dat de haul nog bescheiden is gebleven.
Carola bestelde Snow fairy (£2,97), dirty shaving cream (£4,95), the godmother soap (£2,95), Honey trap lip balm (£5,25), Lip service lipbalm (£5,25) en Honey bee bath bomb (£2,95). De honey bee bath bomb ruikt echt verrukkelijk!
Mijn bestelling bestond uit Snow fairy (£2,97), snow fairy ruikt echt zo lekker. Ik kan bijna niet wachten om hem te gebruiken. The godmother soap (£2,95), nog een product wat zo lekker zoet ruikt. Ik wilde ook graag een shower jelly uitproberen, dus ik koos voor Sweetie pie (£2,95). Ik besloot ook een cleanser te proberen, namelijk de Angels on bare skin (£5,95). Als laatst kocht ik nog een Cinders bath bomb (£0,98). Ik heb helaas geen bad, maar ik kan er vast wel een doel voor vinden.
Ik was best teleurgesteld dat er veel dingen al uitverkocht waren. Vooral Angels delight zeep wilde ik heel graag hebben. Hopelijk hebben we volgend jaar wat meer geluk!

12 thoughts on “Lush haul 26-12

Geef een reactie

