NOTD; Warm & Fozzie

Met de muppets heb ik eigenlijk helemaal niets, wel met nagellak. Vooral in de herfst en winter ben ik sneller geneigd om naar donkere kleuren te grijpen.

Ik wist dan ook al vrij snel dat ik warm&fozzie uit the muppets collectie van O.P.I aan mijn stash toe wilde voegen.
En wat ben ik blij met deze lak! Ik was direct verliefd nadat ik mijn nagels met deze kleur lakte.
De lak is vrij apart, bruin haast koperachtig met minuscule glitters en lijkt hierdoor soms haast wel duochroom.

Op het moment dat ik deze foto’s maakte, werd ons land geteisterd door fikse regenbuien en zware windstoten. Hierdoor komt de pracht van deze lak helaas niet zo goed over op de foto’s zoals ik het gehoopt had.

Warm&Fozzie dekt volledig in twee laagjes en droogt vrij snel. Wel lakte ik over deze lak nog een topcoat, ik ben nou eenmaal fan van glans.

20 thoughts on “NOTD; Warm & Fozzie

  1. deze is me helemaal niet opgevallen in de collectie omdat ik helemaal gefocusd was op excuse moi haha. Maar eigenlijk is deze ook heel erg mooi! Ik heb excuse moi nog niet maar wil hem wel heel graag. Waar heb je deze gekocht? Weet je misschien waar ik hem online kan kopen, behalve ebay?

  2. Bij de eerste foto dacht ik nog ‘hmm, niet zo bijzonder’ maar toen zag ik die tweede, en hij is toch wel errug mooi^^

Geef een reactie

