Weekly nail art #5

Ik houd heel erg van felle kleuren nagellak. Blauw, groen en roze, ik draag het allemaal maar al te graag. Nude kleuren vind ik daarentegen niet zo mooi. Mij zal je bijna nooit tegen komen met nude nagellak. Laatst was ik echter in een andere bui. Ik pakte From dusk till dawn van Catrice erbij. Fdtd is een prachtig bruine nagellak. Dit lakje draag ik als ik een keer geen behoefte heb aan een fel kleurtje.
Vervolgens pakte ik konad m57 erbij en stempelde met een gouden stempellak het panter printje erop. De kleurcombinatie vind ik erg leuk staan. Het is een redelijk subtiele nail art, die niet zo heel erg opvalt. Hierdoor is de nail art voor meer gelegenheden geschikt, dan wanneer je je nagels in felle kleuren lakt.

15 thoughts on “Weekly nail art #5

Geef een reactie

