Transdesign haul

Ken je dat? Dat je besluit een lak te willen dragen welke je eigenlijk niet in je bezit hebt?

Ongeveer anderhalve week voor kerst bedacht ik mij dat ik graag ruby pumps van China Glaze op mijn nagels wilde dragen met kerst, maar deze lak had ik niet in mijn bezit.
Ook wilde ik eigenlijk al een poosje snowglobe uit de kerst collectie van China Glaze, steeds was het er niet van gekomen om deze te bestellen.
Als ik dan toch graag twee lakjes wilde hebben, kon ik net zo goed bestellen bij transdesign.
Ik vroeg Tamara of zij mee wilde bestellen, natuurlijk liet ze deze kans niet voorbij gaan en belande er negen lakjes in ons virtuele winkelmandje.

De bestelling opzich ging niet zonder slag of stoot, tot tweemaal toe koos Tamara een lakje welke niet op voorraad was bij Transdesign. Transdesign onderhield keurig contact met ons om te vragen of wij voor deze niet voorradige lakken een andere uit wilden zoeken.
Na enkele mailtjes heen en weer en ongeveer anderhalve week wachten lag er bij thuiskomst een bekend wit smal doosje op mij te wachten.

Onze nieuwste aanwinsten zijn;

  • O.P.I Excuse Moi
  • Orly Night owl
  • O.P.I Warm & Fozzie
  • China Glaze Love Marilyn
  • China Glaze SnowGlobe
  • China Glaze Pool Party
  • China Glaze Ahoy
  • China Glaze SnowGlobe
  • China Glaze Ruby pumps

Het fijne aan het bestellen van deze lakken vanuit het buitenland is dat het toch een stukje goedkoper is dan wanneer je deze lakken hier in Nederland zou kopen.
Voor de O.P.I lakken betaalden we nu $6,80. Wanneer je O.P.I in een Nederlandse winkel koopt betaal je al gauw €13,95. Ook de lakken van China Glaze zijn in Amerika goedkoper dan in Nederland.
Het enige nadeel is dat je de lakken niet direct in huis hebt, maar persoonlijk vind ik dit niet heel erg.

Van welke lakken willen jullie graag swatches zien?

21 thoughts on “Transdesign haul

    • Je kunt 9 lakken laten verzenden in een small flat rate box, hiervoor betaal je dan 20 dollar verzendkosten. Het lijkt misschien veel, maar je bent uiteindelijk alsnog goedkoper uit dan wanneer je de lakken in Nederland zou kopen.

  1. Ik hou van transdesign! Wil er ook graag bestellen. Mooie lakjes.
    En nog iets heel kleins, er staat belande, maar het moet zijn: belanden, want het is meervoud.

    Ben benieuwd naar je reviews! xxxx

  2. Hoe zit het met de verzendkosten bij transdesign? Wil graag ook wat bestellen maar ben bang dat ik met hoge verzendkosten eindig. Wat zijn jullie ervaringen met de verzenkosten bij transdesign?

    • Er zijn standaard flat rate boxes beschikbaar. Wij gebruiken eigenlijk altijd de smal flat rate box. Hiervoor betaal je 20 dollar verzendkosten en er passen 9 lakken in. Vandaar dat wij altijd 9 lakken kopen, anders is het een beetje zonde van de verzendkosten. Er zijn ook nog grotere flat rate boxes beschikbaar, maar de precieze inhoud en prijs daarvan weet ik niet.

  3. Pingback: NOTD: Excuse moi! | a1001addictions

Geef een reactie

