Gelukkig nieuw jaar!

Ik kan bijna niet geloven dat het nu alweer 2012 is! Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik hoop dat iedereen een fijne en veilige jaarwisseling heeft gehad!
2012 wordt voor mij een belangrijk jaar. Als het goed is sluit ik mijn bachelor dit jaar af. Daarna moet ik gaan bepalen wat ik verder wil doen. Wil ik een master gaan doen of een jaar er tussen uit of gewoon gaan werken? Keuzes maken vind ik erg lastig, dus ik denk dat het wel een tijdje gaat duren voordat ik eruit ben. Gelukkig heb ik nog wel even.

Ik wil iedereen een heel gelukkig nieuw jaar wensen! 2012 wordt vast een geweldig jaar. Nu is het moment om een nieuwe start te maken en gelukkig het nieuwe jaar in te gaan!

10 thoughts on “Gelukkig nieuw jaar!

Geef een reactie

