Het jaar 2011 op a1001addictions

2011 is echt ontzettend snel voorbij gevlogen, op het moment dat ik dit artikel schrijf hebben we nog precies een dag te gaan.

2011 is voor mij voorbij gevlogen, het was een jaar met ups en downs. Ik heb ontzettend veel leuke dingen gedaan, maar kreeg ook minder leuke dingen te horen.

Begin 2011 kregen Tamara en ik het idee om een blog te beginnen, gezien wij beide niet echt volhouders zijn hebben we hier nog eventjes over getwijfeld.

Na wat speculeren over de naam welke deze blog zou krijgen, het kiezen tussen wordpress en blogger, en het vooruit schrijven van wat artikelen kwam op 5 maart 2011 het allereerste artikel online op a1001addictions.
Nu eind december 2011 zijn we 307 artikelen, 236 bloglovin volgers, 121 email volgers en 4724 reacties verder.

Natuurlijk is er in een jaar tijd veel gebeurd, en heeft deze blog ook heel wat door moeten maken.
Tamara ging zes weken naar Spanje voor haar veldwerk, afgelopen zomer heb ik twee heerlijke vakanties gehad op Kos en Corfu. Natuurlijk had dit gevolgen voor de site, maar we hebben beiden erg ons best gedaan om jullie elke dag te voorzien van een nieuw artikel.
Eind september raakten we een beetje in een (herfst)dip, de inspiratie voor artikelen raakte op. Zo besloten we dat de maand oktober de maand zou worden van de 30 days nail challenge.
Deze challenge viel ons beide zwaarder dan gedacht,  eenmaal voldaan aan de 30 dagen was de inspiratie nog niet geheel terug. Zo kwam het dat er in november en december dagen waren waarop de artikelen later of zelfs helemaal niet online kwamen.
Halverwege december ging het weer wat beter hier op a1001addictions, de inspiratie voor artikelen kwam langzaam aan weer terug en samen met jullie telden we af tot kerst.

Nog heel even en we hebben weer een heel nieuw jaar voor ons staan waarin van alles gaat gebeuren. Hopelijk brengt 2012 ons vooral veel geluk, leuke dingen en liefde.
Vorig jaar vierde ik de jaarwisseling samen met Tamara in Londen, dit jaar moet ik werken met oud&nieuw en ben ik dus gewoon thuis.

Ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling en veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar toewensen.

Hoe vieren jullie oud&nieuw?

6 thoughts on “Het jaar 2011 op a1001addictions

  1. Wat leuk om te lezen. Altijd leuk om het jaar onder de loep te nemen. Wij vieren oud en nieuw thuis met m’n schoonmoeder en een schoonzusje met lekker eten!

  2. Leuk om te lezen. Mijn oom/tante/nichtje en neef komen , maar die gaan kwart over 11/half 12 weer weg.

Geef een reactie

