Mijn kerstcadeautjes

Wij vieren kerst altijd met een paar cadeautjes. Met sinterklaas is iedereen veel te druk, dus kerst komt veel beter uit. Eerste kerstdag gingen we bij mijn broer eten en daar hebben we de cadeautjes uitgewisseld. Zijn katten waren daar ook wel blij mee, want het inpakpapier viel erg goed in de smaak.

Als eerst heb ik een elektrische deken gekregen. Echt een ideaal cadeau voor mij aangezien ik het altijd koud heb. Met deze deken kom ik de winter goed door! Verder had ik nog een boek gevraagd. Een vriendin van mij heeft deze aangeraden en ik ben dan ook zeer benieuwd.
De laatste tijd wil ik wat meer gaan bakken. Helaas had ik nog geen goed boekje met recepten. Vandaar dat ik een boekje heb gekregen met 500 koekjes recepten. Ik ga hier zeker mee aan de slag. Als laatst heb ik nog twee maskertjes gekregen. Deze zijn natuurlijk altijd lekker om even mee te ontspannen.
Ik ben erg blij met al m’n cadeautjes. De rest van mijn kerst was ook erg gezellig. Eerste kerstdag hebben we gegourmet en de tweede dag gingen we voor het eerst kalkoen eten. Het was vooral erg gezellig en ik zat ook goed vol na de kerstdagen.

Hoe was jouw kerst?

15 thoughts on “Mijn kerstcadeautjes

  1. Leuke cadeau’s! Zo’n elektrische deken komt altijd goed van pas, haha. Mijn kerstdagen waren leuk! M’n vader is jarig op eerste kerstdag, en tweede kerstdag was ik in Duitsland voor een concert.

Geef een reactie

