One day to christmas

Vandaag even een korte post. Ik heb het helaas heel erg druk gehad de laatste tijd. Gelukkig heb ik nu twee weken vakantie en kan ik lekker uitrusten.
De tijd gaat echt super snel. Morgen is het al weer kerst. De feestdag waar ik het meest naar uit kijk. De liedjes, de films, de gezelligheid. Alles is leuk aan kerst. Helaas heb ik dit jaar het kerst gevoel nog niet echt te pakken. Ik denk dat mijn tentamens daar wat mee te maken hebben. De laatste twee weken heb ik behoorlijk lopen stressen om alles op tijd af te krijgen (Ik ben zo goed in plannen). Hele dagen heb ik aan school gezeten en dat helpt natuurlijk niet mee. Gelukkig is nu alles af en kan ik lekker ontspannen. Ik weet zeker dat het met het kerstgevoel wel goed gaat komen!
Ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen!  Heel veel plezier de aankomende twee dagen. Geniet maar van de gezelligheid en het eten! Ik weet zeker dat dat bij mij wel goed gaat komen.

Fijne kerst!

7 thoughts on “One day to christmas

  1. Uiteraard voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst! Ik snap helemaal hoe je je voelt, moest woensdag ook nog ertegenaan met een moeilijk tentamen. Geniet van je vakantie, de mensen om je heen en de verwennerij! ❤

Geef een reactie

