Two days to christmas

Met nog maar twee dagen te gaan tot kerstmis, begint het kerst gevoel langzaam aan te komen.
De laatste voorbereidingen voor het kerstdiner worden getroffen, kerst-outfits worden uitgezocht en de laatste kadootjes gekocht en onder de boom gelegd.
Bij kerst hoort voor mij ook eten, vooral veel en alles wat lekker is.

Eerder liet Tamara jullie al twee creaties zien welke gemaakt zijn met de kerstplate van Konad, vandaag is het mijn beurt.
Allereerst lakte ik twee laagjes lavender breeze op mijn nagels, vervolgens lakte ik er een laagje frosty van china glaze overheen. Deze witte lak met mini glitter geeft een leuk effect aan een witte lak.
Met shanghai red stempelde ik candy canes op mijn nagels, dit deed ik in willekeurige volgorde voor een speels effect.
Mijn ringvinger lakte ik met caught on the red carpet en met pixie dust stempelde ik de kerstman.
Deze konad plate stempelt wat lastiger dan ik gewend ben van andere konad plates, waardoor het resultaat niet helemaal is geworden zoals ik had gehoopt.

12 thoughts on “Two days to christmas

Geef een reactie

