Three days to christmas

Kerst zou kerst niet zijn zonder kerstliedjes. Maanden van te voren heeft Sky radio al een kerst kanaal op nederland.fm staan. Ik moet bekennen dat ik al in Oktober een aantal dagen naar dit kanaal heb geluisterd. De liedjes brengen me altijd in een kerst stemming en ze zijn gewoon allemaal zo vrolijk. Vandaar dat ik nu een aantal kerstliedjes met jullie gaan delen.

Mariah Carey – All I want for christmas

Wham – Last christmas

Jona Lewie – Stop the cavalary

Boney m – Mary’s boy child

Coldplay – Christmas lights

Jingle bell rock

Dit is slechts een kleine greep uit alle kerstliedjes. Ik kom zelf er al helemaal in de kerst stemming. Helaas heb ik voor de kerst nog twee tentamens, maar na mijn tentamens zal ik helemaal in een feeststemming zijn.

Wat is jouw favoriete kerstliedje?

 

7 thoughts on “Three days to christmas

  1. Ik ben ook al helemaal in de kerst sfeer.
    En vind het heerlijk als ik bezig ben kerst muziek op de achtergrond 🙂
    Ik vind ook dat dit toch echt een kerst gevoel geeft.

    Mijn favoriet blijft toch wel Mariah Carey – All I want for christmas.

  2. Wham last christmas, haha die hebben wij een keer gedaan , ging echt niet goed. Toch heb ik daar wel leuke herinneringen aan ^^

Geef een reactie

