Four days to christmas

De kerstperiode is op beauty gebied toch wel een van de beste periodes van het jaar.
Bijna ieder merk komt wel met een speciale lijn voor de kerst. Voor ieder wat wils; make-up producten en verzorgingsproducten in de meest prachtige verpakkingen.

Afgelopen jaar deed ik een poging om wat producten van de kerstcollectie van the body shop in de sale te bemachtigen. Helaas mislukte dit, maar inmiddels ben ik alsnog in het bezit van de cranberry joy shower gel uit de kerstlijn van the body shop.
Een douchegel welke naar mijn mening perfect is voor de tijd van het jaar.

Wat zegt the bodyshop over cranberry joy bath & showergel?

Een rijk schuimende gel die je huid fris, zacht en schoon laat aanvoelen met een subtiele feestelijke geur. Verrijkt met Community Fair Trade-honing waardoor het ook nog eens verzorgend is voor je huid.

Dit klinkt toch zeker als een erg fijne douche gel?
De bath & showergel komt in een flacon van 250 ml. De verpakking straalt naar mijn idee wel kerst uit, mede door de kleuren combinatie van rood met een gouden dop. Achterop de verpakking staat duidelijk waarvoor het product bedoeld is, ingredienten en houdbaarheidsdatum staan ook aangegeven.

De bath&showergel heeft een heerlijke geur, welke ik vrij lastig te omschrijven vind.
Overheersend is een zoete frisse geur, welke toch ook warmte uitstraalt. Erg fijn voor in de winter en zeker geschikt voor ieder moment van de dag.
Wanneer je deze bath&showergel gebruikt in combinatie met een shower puff, heb je maar een kleine hoeveelheid nodig voor een ruime hoeveelheid schuim.
De badkamer wordt tijdens het gebruik van deze bath&showergel gevuld met de heerlijk frisse zoete geur. Na het douchen is deze geur nog subtiel aanwezig op de huid.

Het fijne aan deze bath&showergel is dat er in deze zelfde geur lijn ook nog meerdere producten te vinden zijn.
Voor een complete huid verzorging kun je zelfs gebruik maken van een scrub, showergel en een bodybutter. Hierdoor kan je de geur opbouwen zodat deze langer blijft hangen.
Helaas ben ik alleen in het bezit van de showergel, dus kan ik mijn mening over de andere producten niet met jullie delen.

Mochten jullie nog opzoek zijn naar een leuk kado voor onder de kerstboom, kan ik je dit product zeker aanraden.
Voor 250 ml cranberry joy bath&showergel betaal je €5,-.
The body shop heeft naast de cranberry joy lijn nog twee tijdelijke kerst collecties in het assortiment.

5 thoughts on “Four days to christmas

  1. ik heb dit jaar de douchegel van de spiced vanillegeur gekocht en de bodybutter met alledrie de geuren gekocht vind die van cranberry ook erg lekker ruiken.

Geef een reactie

