Five days to christmas

Een paar dagen geleden hebben jullie al kunnen lezen dat Konad een speciale kerst image plate heeft. Nu kerst dichterbij komt, mag ik deze plate weer van mezelf gebruiken. Vandaar dat ik hem voor deze nail art onder het stof vandaan trok. Kerst komt steeds dichterbij en om dat te vieren heb ik de afgelopen tijd alleen maar kerst kleuren/nail art gedragen.

Groen en wit vind ik een zeer mooie combinatie. Vooral als er dan ook nog nail art op zit. Ik heb hier Jolly holly van China glaze en Lavender breeze van Essence gebruikt. Ik begon met het lakken van m’n nagels. Om het effect wat speelser te maken heb ik mijn ringvinger in een andere kleur gelakt. Vervolgens pakte ik mijn image plate erbij (m12 van Konad) en ging aan de slag. Ik koos ervoor om de sneeuwmannen en de kerstboom te gebruiken.
Aangezien ik denk dat we dit jaar helaas geen witte kerst krijgen moet ik het maar op mijn nagels creëren.

8 thoughts on “Five days to christmas

Geef een reactie

