Six days to christmas

Nog minder dan een week tot Kerst, de tijd gaat echt razendsnel voorbij.
Voor we het weten zitten we alweer aan de oliebollen en appelflappen en wensen we iedereen een voorspoedig 2012 toe.

Om mij heen is iedereen druk bezig met alle voorbereidingen voor de kerstdiners die mij te wachten staan.
Hier op a1001addictions bereiden wij jullie al eventjes voor op de kerstdagen, met van alles wat ook maar een beetje met Kerst te maken heeft.

Rudolf the rednose reindeer is een kerst liedje dat iedereen wel kent, hierdoor liet ik mij dan ook inspireren.
Ik lakte mijn nagels rood met shanghai red van la femme beauty, en vervolgens lakte ik er een laagje fairy dust van China Glaze over. Dit is een topcoat welke holografische glitters bevat en is dus ideaal voor de feestdagen.

Op mijn ringvinger lakte ik twee laagjes frosty van China Glaze, een lakje uit de kerst collectie van vorig jaar.
Vervolgens gebruikte ik Mother earth is watching you van Essence om het hoofd van Rudolf mee te maken.
Met een dottingtool maakte ik de ogen en de neus, voor het gewei gebruikte ik een nailart kwastje.
Een laagje sneldrogende topcoat er over heen en deze kerstcreatie is compleet.

12 thoughts on “Six days to christmas

  1. Erg schattig! Doet me denken aan de nailart die Ilja een paar dagen online heeft gezet, wel leuk om te zien dat jullie toch gekozen hebben voor andere kleurencombinaties.

Geef een reactie

