Seven days to christmas

China glaze komt elk jaar met een speciale collectie voor kerst. Maanden van te voren ben ik mijn verlanglijstje aan het samen stellen. De kerst collectie vind ik één van de leukste van het hele jaar. Ook dit jaar verdwenen er weer een aantal lakken in mijn mandje (alsof ik nog niet genoeg heb).

Twinkle lights is een glitter nagellak met rode, groene en gouden glitters erin. Zoals op de foto’s te zien is, is goud het meest aanwezig in de lak. De combinatie van kleuren maakt het echt een ideaal kerstlakje. Ik heb eerst een laagje van Jolly Holly opgedaan. Dit is een donkergroene nagellak. Volgens mij is het heel lastig om Twinkle lights perfect dekkend te krijgen, vandaar dat ik er een lak onder heb gedaan.
Het is lekker glitterig en het blijft goed zitten. Het eraf halen is wat lastig, maar met mijn geliefde folie was dit geen vervelende klus. Als dit het resultaat is vind ik dat het meer dan waard!

14 thoughts on “Seven days to christmas

  1. weet neit o goed wat het is maar dnek da tik dit lakje toch neit zo heel mooi vind.. Al is hij op de laatste foto wel echt heel mooi 🙂

  2. Dit is er echt eentje waar je heel de dag naar loopt te kijken, heel apart lakje, maar wel heel mooi 🙂

  3. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

