Eight days to christmas

Nog mar 8 dagen te gaan voor kerst. Voor mij betekent dit vooral dat ik keihard moet werken om alles af te krijgen voor de kerstvakantie. Als afsluiter heb ik donderdag en vrijdag ook nog twee tentamens. Ik kan echt niet wachten om lekker vakantie te hebben. Om me een beetje op te vrolijken heb ik kerst nagels gemaakt.

Konad houdt ook wel van kerst. Er is namelijk een image plate met daarop alleen maar kerst figuurtjes. Een jaar geleden heb ik image plate m12 voor mijn verjaardag gekregen van Carola, aangezien ik helemaal gek ben op kerst. Ik pakte de image plate erbij en ging aan de slag.
Ik begon met twee laagjes van Caught on the red carpet van Catrice. Dit is een mooie donker rode nagellak. Alleen jammer dat mijn nagellijn nog zichtbaar is. Op bovenstaande foto’s draag ik twee laagjes. Daarna stempelde ik het kerst klokje met Nothing else metals van Essence.
Om het ultieme kerstgevoel erbij te krijgen moest ik gewoon Party Hearty toevoegen. Een klein stipje in het klokje is voldoende om deze nail art helemaal kerstproof te maken. Ik vind trouwens het effect op de foto’s iets minder goed overkomen.

11 thoughts on “Eight days to christmas

Geef een reactie

