Nine days to christmas

Nog negen dagen te gaan tot kerstmis. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het kerst gevoel nog niet echt te pakken heb.
Buiten is het vooral echt herfst weer en de extreme winter die men voorspelde laat nog altijd op zich wachten.
Ik ben totaal geen winter mens, maar zelfs van mij mogen de eerste sneeuwvlokken nu wel eens naar beneden dwarrelen.

Om toch alvast een beetje in de kerst stemming te komen heb ik wat kerstige plaatjes opgezocht op weheartit.com.

Hebben jullie het kerstgevoel al te pakken?

8 thoughts on “Nine days to christmas

Geef een reactie

