Ten days to christmas

Afgelopen jaar kwam China Glaze met de tis the season to be naughty or nice holiday collectie.
Aangezien rood voor mij echt een kerst kleur is, en ik normaal gesproken niet zo van de rode lakken ben stond deze een beetje te verstoffen in mijn stash.
Nu kerst toch wel erg snel dichterbij komt, vond ik het tijd om deze lak eens te voorschijn te halen.

Mrs. Claus is een rode jelly lak en bevat een enorme hoeveelheid aan zilveren glitters.
Doordat deze een jelly basis heeft dekt deze niet heel goed, en heb je voor een volledige dekking al gauw zo’n vijf laagjes nodig.
Met alle drukte rondom de feestdagen hebben we niet altijd tijd om vijf laagjes nagellak te laten drogen. De ideale oplossing hiervoor is om je nagels eerst te voorzien van een laagje dekkende rode lak, om vervolgens 1 a 2 laagjes Mrs. Claus te lakken.

11 thoughts on “Ten days to christmas

  1. Heel tof en mooi lakje, ideaal voor de feestdagen! 😀 Toen ik las over die vijf laagjes, dacht ik al gelijk: basislaag in dezelfde kleur! Maar toen ik doorlas zag ik al dat je dat zelf ook aanraadt. 😛

  2. Prachtige lak, met die zilveren glitters erin! Vijf laagjes is wel erg veel. Ik zou dan inderdaad gaan voor een basis rode lak, en deze daar vervolgens overheen aanbrengen.

  3. Wauw die is echt heel erg mooi 🙂
    Nu krijg ik zin om mijn nagels rood te lakken en er zelf gewoon een heleboel rode + zilveren glitters overheen te lakken, aangezien ik dit lakje niet heb 😉

  4. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

