Eleven days to christmas

Kerst komt nu razend snel dichterbij. De afgelopen week heb ik de volgende combinatie gewoon 7 volle dagen opgehouden. Voor mij is dat wel een beetje een record, aangezien ik vaak een beetje uitgekeken raak op m’n nagellak. Deze combinatie is zo geweldig en heel erg feestelijk.

Part Hearty is een glitterlak uit de China glaze kerst collectie van vorig jaar. Het is echt de perfecte kerst nagellak. Als je kerst in een potje kon stoppen, zou het er zo uit zien. Het bevat drie verschillende kleuren glitter; rood, groen en zilver. De glitter hebben ook een verschillende grootte. Op bovenstaande foto’s draag ik één laagje Party Hearty over een gouden basis. Door goud te gebruiken zijn alle glitters goed zichtbaar. Voor een voller effect zou natuurlijk altijd meerdere laagjes gebruikt kunnen worden.
De kans is groot dat dit ook de lak zal zijn die ik daadwerkelijk met kerst draag. Het staat gewoon zo feestelijk! Ik heb ook super veel complimentjes gekregen toen ik deze combinatie droeg.

10 thoughts on “Eleven days to christmas

  1. Pingback: Het jaar 2011 op a1001addictions | a1001addictions

Geef een reactie

