Twelve days to Christmas

We zijn alweer bijna halverwege de decembermaand, de feestdagen staan voor de deur.
Hier op a1001addictions zullen de komende 12 dagen dan ook in het teken staan van de feestdagen  we tellen met jullie af tot het Kerst is!

Rood is een echte Kerst kleur, en dus ook de ultieme basis voor een subtiele Kerst nailart.
Als basis lakte ik mijn nagels met twee laagjes Shanghai Red van La Femme beauty, een erg mooie rode lak met gouden shimmer.

Ik snuffelde wat rond tussen mijn konad imageplates en vond plate m61, hierop staan wat kleine sterretjes. Deze stempelde ik willekeurig op mijn nagels met pixie dust van Essence. Een lakje uit de metallics collectie, ideaal om mij te stempelen!

Ik vond het geheel nog niet voldoende voor Kerst en besloot er nog een laagje glitter topcoat over heen aan te brengen.

Al met al een zeer draagbare nailart voor de Kerst, ik hoop dat ik jullie alvast inspiratie heb kunnen geven voor een Kerst nailart.

 

 

13 thoughts on “Twelve days to Christmas

Geef een reactie

