New in: Nagellak rek

Het opbergen van je stash is een van de problemen van een grote stash hebben. Aangezien ik zelf maar nagellak blijf kopen, kwam bij mij overal een aantal potjes te staan. Ik was het echt helemaal zat. Uren was ik aan het zoeken als ik een bepaalde kleur nagellak nodig had. Een nagellak rek is dan natuurlijk de ideale oplossing. Lang heb ik er over getwijfeld en uiteindelijk besloot ik mezelf een verjaardagscadeautje te kopen. Eindelijk heb ik een mooie manier gevonden om mijn nagellak op te bergen.

Aangezien ik geen ruimte heb aan mijn muur voor het rek, heb ik hem aan de binnenkant van mijn kast deur geplaatst. Deze plek is ook beter voor de nagellak, aangezien het zonlicht er niet bij kan komen. Hij hangt nu in mijn hangkast, vandaar dat er geen planken zijn die in de weg zitten.

Ik ben er echt zo blij mee! Ik vind het echt geweldig staan. Een lakje zoeken zal ineens veel makkelijker gaan.
Dit is een rek voor 90 potjes. Dit is een gemiddelde, aangezien elk potje weer een andere grote heeft. Ik heb er zelf 100 potjes in staan. Tot mijn schaamte past niet eens mijn hele stash erin. Ik heb nog een aantal lakjes in een doos zitten. Dit zijn echter nagellakjes die ik niet zo vaak gebruik. Dit rek heb ik voor ā‚¬47 gekocht bij Nailpolishfashion. De verzendkosten waren maar ā‚¬2. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik het rek binnenkreeg. Dit komt doordat ze het rek niet op voorraad houden.

21 thoughts on “New in: Nagellak rek

  1. Ik heb zelf een 2 weken geleden 2 schilderij houders bij Ikea gekocht, voor 9,99 per stuk. Gisteren heeft mn vader ze opgehangen en er passen zo’n 35 lakjes naast elkaar. Ik ben er ook blij mee! Ik moet er nog een aantal bij kopen, maar het staat leuk šŸ™‚

    • Het kost inderdaad wel veel. Maar dan heb je wel een kant en klaar rek. Geen gedoe met het zelf bouwen šŸ˜‰

Geef een reactie

