Nailart inspiratie #2

Voor vandaag heb ik mij weer eens laten inspireren door weheartit.com, alle foto’s van onderstaande nailarts zijn dan ook afkomstig van deze site.

Ik ben dol op roze en vind deze nailart dan ook erg leuk!


Deze nailart vond ik erg leuk gemaakt, de nutella pot op de duim en de pasta op de andere vingers.
Misschien dat ik eens ga proberen om deze nailart na te maken.
 De kleuren combinatie van deze nailart vind ik erg mooi. Vooral de basis kleur sprak mij erg aan.
Ik ben zeker weer een paar leuke ideeën voor een nailart tegen gekomen, en heb dan ook zeker zin om deze eens na te gaan maken.

Wat is jullie favoriet?

11 thoughts on “Nailart inspiratie #2

Geef een reactie

