New in: Forever 21 bestelling

Een tijdje geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Forever 21. Nu ga ik jullie laten zien hoe de items er in het echt uitzien en wat ik voor ervaringen heb met de webshop. Ik had ergens gelezen dat de kleding van Forever 21 klein valt, dat het dus slim was om een maatje groter te bestellen. Ik heb zelf maat s en bij sommige kledingstukken maat m. Vandaar dat ik maat m had besteld.

Allereerst had ik dit topje besteld. Deze top kost €12.75. Op zich is hij zo niet heel erg charmant gefotografeerd. Ik vind de kwaliteit wel goed. De maat had op zich wel een s kunnen zijn, maar hij is niet extreem groot.

Dit is de grote miskoop van mijn bestelling. De top zelf vind ik wel erg leuk, alleen is hij veel en veel te groot. Hij staat me echt niet. Gelukkig heb ik nog een moeder, die deze top ook erg leuk vind. Bij haar staat hij ook veel beter. Deze top kost €17.75.

Als laatste had ik nog een tailleriem besteld (€3.60). De riem past precies en ziet er leuk en goed uit. Het leukste van de bestelling vind ik de oorbellen (€2.90). De oorbellen zijn echt helemaal mij en heb ik ook al best vaak gedragen.

De webshop zelf vind ik erg duidelijk werken. De verzending was ook super snel. Ik heb het op een zaterdag besteld en had het dinsdag al binnen! Ook had ik netjes een mailtje gekregen dat het op die dag binnen zou komen. Uitstekende service dus!

11 thoughts on “New in: Forever 21 bestelling

Geef een reactie

