Weekly nail art #3

Het is weer tijd voor een nail art. Ik wil nu alvast mijn excuses aanbieden voor de slechte foto. Ik had afgelopen zondag eindelijk weer eens tijd om te nail arten en natuurlijk werkt het weer dan niet mee. Beetje kansloos, maar we moeten het er maar mee doen.

Als basis heb ik een zwarte lak van Sinful Colors gebruikt. De perfecte zwarte creme lak, die in ÊÊn laagje dekt en snel droogt. Vervolgens pakte ik mijn konad spullen erbij en begon enthousiast te stempelen met image plate m5. Aangezien mijn nagels best lang zijn heb ik meerdere libelle’s op mijn nagels gestempeld, anders zag het er zo leeg uit. Op m’n ringvinger paste dit niet. Ik hoop dat jullie ondanks de slechte foto toch nog een beetje kunnen zien wat ik gemaakt heb.

13 thoughts on “Weekly nail art #3

  1. Ik vind het een hele mooie nail art, heel simpel en toch opvallend door het contrast. Ik denk dat hij in de combinatie zwart met goud ook heel mooi zal zijn.

Geef een reactie

