Shoplog 03/12

Afgelopen donderdag was ik jarig. Voor m’n verjaardag heb ik voor het overgrote deel voornamelijk geld gekregen. Aangezien het al een lange tijd geleden was dat ik eens lekker geshopt had, brandde het geld m’n zak uit. Ik moest en zou eens lekker winkelen en alles kopen wat ik leuk vond. Gelukkig heb ik mijn moeder over kunnen halen om mee te gaan. Na 3 uur shoppen zijn dit de aankoopjes die ik heb gedaan. Ik heb ook meteen de gelegenheid aangepakt om m’n kerst inkopen te doen, maar die laat ik natuurlijk niet zien.

Allereerst had ik een paar nieuwe schoenen nodig. Nodig is natuurlijk sterk overdreven, aangezien ik zeker 10 paar schoenen in m’n kast heb staan. Toch wou ik heel erg graag nieuwe schoenen. Ik had eigenlijk alleen laarzen met een hak, als het heeft gesneeuwd zijn die schoenen niet zo handig. Vandaar dat ik op zoek was naar platte laarzen. Bij taft kwam ik deze suede laarsjes tegen. Ze zakken een beetje af zodat het gerimpeld word. Deze schoenen waren in de aanbieding voor €60.

Ik had nog een simpele zwarte long sleeve nodig. Deze kocht ik bij de h&m voor €10. Het roze vest zag ik bij de h&m hangen en vond ik meteen leuk. Toen ik vervolgens op het kaartje keek zag ik dat er 10 euro van de prijs afging en belandde deze ook in mijn mandje. Met korting was dit vest €15.

Cobalt blauw vind ik echt een super mooie kleur. Vandaar dat ik verliefd raakte op deze trui toen ik hem zag hangen bij de Only. Hij is ook heerlijk warm voor in de winter. Deze koste €25. Voor de kerst was ik nog op zoek naar een leuk topje met wat glitter. Deze vond ik uit eindelijk bij de New york voor €15.

Als laatst kocht ik nog een gelliner van Essence bij de Kruidvat, oog make-up remover bij de Etos (dit is inmiddels alweer de derde keer dat ik deze koop) en wat oogpotloden bij de Action. Als laatst kreeg ik nog een zwart tasje van m’n moeder bij de New yorker.

Ik vond het echt super gezellig om weer eens lekker te gaan shoppen met m’n moeder. Ook vind ik mijn buit heel erg leuk en kan ik niet wachten om alles te gaan uitproberen/dragen!

Wat zijn jouw laatste aankoopjes?

10 thoughts on “Shoplog 03/12

  1. het vestje van de h&m heb ik geloof ik ook (ze lijken in ieder geval heel erg op elkaar) alleen dan in een andere kleur (meer taupe) Je hebt echt leuke aankoopjes gedaan.

  2. Wat een leuke spulletjes! Ik ben verliefd op je zwarte/glitter tuniek. Mijn laatste aankopen zijn asseccoires voor in ons huisje, gezelligheid! Zowel kerst aankopen als gewone alledaagse aankopen.

Geef een reactie

