NOTD; Into the dark

Eerder deze week liet ik jullie al een ander lakje uit de vampire’s love collectie van essence zien. Vandaag is het tijd voor het tweede lakje uit deze collectie welke ik in mijn bezit heb; into the dark.

Ook dit lakje lakt erg fijn en dekt vrijwel volledig in 1 laagje. Toch breng ik altijd twee iets dunnere laagjes aan, omdat ik dit gewoon prettiger vind.
Into the dark is een donker blauwe lak en bevat een zilveren shimmer, welke vrij lastig op de foto te krijgen is.

Into the dark doet me ontzettend denken aan hip queens wear blue jeans, een lakje uit de oude collectie van catrice. Ik ben van plan om deze twee lakken binnenkort eens naast elkaar te lakken om te kijken of het dupes zijn.

 

10 thoughts on “NOTD; Into the dark

  1. heel mooi lakje!
    heb hem zelf niet mee genoemen odat ik al een aantal lakjes heb die er op lijken en hij waarschijnlijk dus blijft liggen.

Geef een reactie

