Persoonlijke update

Een jaar geleden had ik nooit kunnen bedenken dat ik een nagellak blog zou hebben. In de zomer van 2010 raakte ik verslaafd aan nagellak en leerde ik de beauty blogs kennen. Na lang wikken en wegen hebben Carola en ik in Maart uiteindelijk besloten om een blog te beginnen. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje verbaasd over dat we het al zo lang vol hebben gehouden. Vaak geven wij namelijk al snel dingen op, vandaar dat ik nu best trots ben dat we al zo lang bezig zijn.
December is een heel erg drukke maand voor mij. Ik volg 2 vakken op school die ik redelijk lastig vind. Deze vakken zijn wis- en natuurkunde en structurele geologie. Natuurkunde vind ik gewoon erg moeilijk en voor structurele geologie heb je ruimtelijk inzicht nodig, wat ik helaas ontbreek. Bij mij kost het wat meer tijd en moeite om alles goed te begrijpen. Ook moet ik nog een verslag inleveren over mijn veldwerk in Spanje van Juni. Dit neemt ook heel veel tijd in beslag. Eerlijk gezegd ben ik alles nog al een beetje aan het uitstellen. Vandaar dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd meer heb om artikelen te schrijven. Ik ga vaak in het donker thuis weg en kom in het donker weer thuis. Foto’s maken gaat dus ook erg lastig. Vooral swatches willen momenteel niet echt lukken. Ik zit dus in een soort dipje.
Ook de inspiratie voor artikelen is een beetje weg. Ik heb het idee dat de zoveelste swatch een beetje saai is om te zien. Alhoewel de lakjes wel mooi zijn. Nail arts kosten heel veel tijd om te maken en ik moet dan eerst bedenken wat ik wil maken. Ik heb nog wel een aantal ideeën, die ik nog moet uitwerken. Voor de rest zou ik graag willen weten wat jullie hier meer zouden willen zien. Ideeën voor artikelen zijn ook zeer welkom! Carola heeft namelijk hetzelfde probleem. Het is momenteel erg druk en de inspiratie is weg. Jullie hulp zouden we dan ook goed kunnen gebruiken!

Wat zou jij meer willen zien op a1001addictions?

Bron foto

8 thoughts on “Persoonlijke update

  1. Ik ken het gevoel, dat je er geen tijd meer voor hebt en geen zin. Vooral als je amper foto’s kan maken, dat is echt zo vervelend. Je wil wel foto’s maken, maar als het zo donker is wil het amper. Ik zal gewoon even rustig aan doen, en vaak komt de inspiratie dan van zelf wel 🙂 Succes met school 😀

  2. Vooral niet stoppen! Ik denk dat je volgers je blog wel blijven checken, zoals ik 😉 Ik ben gek op nagellak en mag dan ook graag swatches zien. En nailart ben ik ook gek op. Snap dat het lastig is foto’s te maken. Komt vanzelf weer!

  3. Ik zou het niet weten wat ik meer van je zou willen zien. Ik bekijk je site nu pas voor het eerst en vind het nu al leuk 😀
    hihi ^-^

Geef een reactie

