NOTD; The dawn is broken

In eerste instantie dacht ik dat Twilight niets voor mij zou zijn. Op aanraden van Tamara kocht ik toch het eerste boek, het was immers in de aanbieding, en vanaf dat moment was ik verslaafd.

Dat Essence met een Vampire’s love collectie zou komen sprak mij dan ook zeer aan.
Na het zien van allerlei persberichten en het bewonderen van allerlei prachtige swatches van producten uit deze collectie, besloot ik dat ik mij maar eens naar de plaatselijke Kruidvat moest begeven.
Tevergeefs, of de collectie lag nog niet in de winkel of de schappen waren volledig geplunderd.
Ik had me er al een klein beetje bij neergelegd niets van deze collectie te kunnen bemachtigen, maar uiteindelijk is het mij toch gelukt drie lakjes uit deze collectie aan mijn stash toe te kunnen voegen.

The dawn is broken, natuurlijk gebaseerd op breaking dawn, is een licht grijzige lak met een overload aan zilveren shimmer. Ook bevat de lak een zwarte glitter, ik heb nog geen enkel lakje wat hier op lijkt in mijn stash.
Wat werd ik verrast bij het aanbrengen van deze lak, met 1 laagje dekt deze lak bijna volledig!
Over de houdbaarheid van deze lak kan ik nog niet heel veel zeggen, maar na een dag werken zit de lak nog perfect op mijn nagels.

Hebben jullie iets uit de vampires love collectie kunnen bemachtigen?

 

14 thoughts on “NOTD; The dawn is broken

  1. Ja ik heb ze allemaal en vind ze geweldig. De houdbaarheid is best goed. Ik heb na 4 dagen bij gold old gutsy wat kleine chips.

  2. Ik had ook eerst gedacht dat twilight echt niets voor mij zou zijn. Ik heb de eerste film namelijk pas vorige week gekeken toen hij op tv was. Snel heb ik meteen alles gedownload, want ik vond het toch wel errug leuk. Ik vind dit lakje zo prachtig!

  3. Pingback: NOTD; Into the dark | a1001addictions

Geef een reactie

