‘Cloud’ nail art

Een van de leukste nagellak blogs vind ik toch wel die van Jane. Haar swatches zien er echt zo mooi uit. Vaak wil ik alle lakjes dan ook meteen hebben. Ook maakt ze hele gave nail arts. De dingen die zij met plakband kan doen zal je echt versteld doen staan. Nu zag ik laatst zo’n gave nail art, dat ik hem gewoon na moest maken. Namelijk de cloud nail art. Ik moet zeggen dat mijn versie niet zo mooi gelukt is als die van haar, maar hij is toch het showen waard.
Als basis heb ik Mistletoe kisses van Orly gebruikt. Daarna heb ik met mr. big van Essence gewoon met het nagellak kwastje aangebracht. Het moest namelijk een lak zijn die goed in ÊÊn keer dekt. Vervolgens had ik bedacht dat ik een laagje crackle erin wilde hebben. Als eerst heb ik het geprobeerd met mijn gouden p2 crackle lakje. Dit werkte echter niet zo goed. Vandaar dat ik nog een zwarte crackle erover heen heb aangebracht.

 

15 thoughts on “‘Cloud’ nail art

  1. ohh wat een mooie creatie, zo iets heb ik nog niet gezien! Alleen ziet het er echt heel erg mooi uit.

Geef een reactie

